ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΥΧΕΡΟΥ

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Please update your Flash Player to view content.

Ημερολόγιο ταξιδίου

Ευρετήριο Άρθρου
Ημέρα 2η
Ημέρα 3η
Ημέρα 4η
Όλες οι Σελίδες

ΗΜΕΡΑ 1η

Ήταν  8 το πρωί όταν ξεκίνησα για την Αλεξανδρούπολη, όπου ήταν το σημείο συνάντησης των μαθητών του Έβρου. Όλα τα παιδιά περίμεναν στο σταθμό του τρένου, με τις βαλίτσες τους και την αγωνία του ταξιδιού. Εκεί γνωριστήκαμε με τα παιδιά από την Ορεστιάδα και οι τέσσερις μας δεθήκαμε αρκετά, και αργότερα τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας. Διασχίζοντας τους υπόλοιπους νομούς στο δρόμο για Θεσ/νίκη, παραλαμβάναμε και άλλους μαθητές. Μέσα στο λεωφορείο, χαμός: γέλια, πλάκες, συζητήσεις. Ο ένας ρωτούσε τον άλλον για τη ζωή του, το σχολείο του, τα όνειρά του. Κατά τις 5 το απόγευμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Θεσ/νίκης. Για κάποιους θα ήταν η πρώτη φορά στο αεροπλάνο, και είχαν λίγο άγχος. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο, κάναμε τα ψώνια μας και επιβιβαστήκαμε. Καθώς το αεροπλάνο άρχισε να επιταχύνεται και υπό τον εκκωφαντικό θόρυβο των μηχανών, ένιωσα σαν να έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήμασταν στο αέρα και απομακρυνόμασταν από τα σπίτια μας, τους συγγενείς μας και τις οικογένειές μας.

Στουτγάρδη: Πολύ καθαρή πόλη, οργανωμένη, μεγάλη. Στο αεροδρόμιο μας παρέλαβε λεωφορείο που θα μας πήγαινε οδικώς στο Στρασβούργο. Μέχρι να φτάσουμε γνωριστήκαμε και με άλλα παιδιά της ομάδας . Παρόλο που ήταν 11 το βράδυ σαν φτάσαμε, με συγκλόνισε η ομορφιά της πόλης. Στο ξενοδοχείο έμεινα με το Νικόλα, το φίλο μου από την Ορεστιάδα, από τα καλύτερα παιδιά. Ήταν όλα καθαρά, με πολύ καλό σέρβις. Κουρασμένοι από το ταξίδι πέσαμε κατευθείαν για ύπνο.

ΗΜΕΡΑ 2η

Πρωινό ξύπνημα στις 8 και τέταρτο, και πρωινό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, με κρουασάν, κρέπες και γαλλικό καφέ. Δεν πολυφάγαμε, λόγω της αγωνίας για την επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο. Φτάνοντας, βγήκαμε αναμνηστικές  φωτογραφίες και μετά από έλεγχο, περάσαμε στον ημικυκλικό χώρο του Ευρωκοινοβουλίου. Στη συνέχεια ενημερωθήκαμε για την λειτουργία και τις αρμοδιότητες του , από τον πρόεδρο και μας δόθηκε η δυνατότητα να υποβάλλουμε ερωτήσεις για τη σημερινή Ευρώπη και την οικονομική κρίση. Η ελληνική και κυπριακή ομάδα έκαναν αισθητή την παρουσία τους , λόγω των δύσκολων ερωτημάτων που έθεσαν στους υπευθύνους. Μετά δύο από τους έξι εκπροσώπους της ελληνικής συμμετοχής πήραν το λόγο στο ημικύκλιο και διέπρεψαν. Η Θάλεια και η Εύα κατάφεραν να νικήσουν τους υπόλοιπους σχολιαστές και να συγκεντρώσουν τις υψηλότερες βαθμολογίες , μετά από ψήφισμα όλων των συμμετεχόντων. Τελειώνοντας, επιστρέψαμε κουρασμένοι στο ξενοδοχείο, και γευματίσαμε στο διπλανό εστιατόριο, που δεν μας πολυενθουσίασε (το μπιφτέκι ήταν άψητο). Μετά, κάναμε έκπληξη σε μία κοπέλα της ομάδας , που είχε τα γενέθλιά της. Κλείσαμε τη μέρα μας, με μια βραδινή βόλτα υπό βροχή, στην όμορφη, κατάφωτη γαλλική πόλη. Τα περισσότερα καταστήματα είχαν ήδη από τις 10 κλείσει, και έτσι περιφερόμασταν στα σοκάκια. Συνεχίσαμε τη βραδιά μας, πίσω στο ξενοδοχείο, όπου μαζευτήκαμε όλοι σε ένα δωμάτιο, λέγαμε αστεία και πειραζόμασταν. Τελικά τρεισήμισι η ώρα πήγαμε για ύπνο και ούτε που βλεπόμασταν από την κούραση και τη νύστα.

ΗΜΕΡΑ 3η

Η τρίτη μέρα ήταν μέρα για ξεκούραση και ξενάγηση .Μετά το πρωινό, αναχωρήσαμε και συναντηθήκαμε με τον ξεναγό. Η αλήθεια είναι πως δεν του δώσαμε καθόλου προσοχή. Φωτογραφιζόμασταν , γελούσαμε και περνάγαμε καλά μεταξύ τους , πηγαίναμε όπου κάτι μας τραβούσε το ενδιαφέρον.  Στο μεσημεριανό, μας είχαν ορεκτικό μακαρόνια και κυρίως κοτόπουλο με πατάτες. Μετά από το απαραίτητο δίωρο διάλειμμα, το απόγευμα βγήκαμε στην αγορά για ψώνια. Σουβενίρ, αναμνηστικά , ρούχα, μέχρι τις 8 που έκλεινε η αγορά, ίσα που προλάβαμε να πιούμε και έναν καφέ στο κέντρο του Στρασβούργου. Ωραία ατμόσφαιρα και τιμές καλές συγκριτικά με την Ελλάδα. Για βραδινή έξοδο,  επιλέξαμε την καρδιά της πόλης. Εκεί, ένα παιδί από την Δράμα, ο Κωνσταντίνος, έβαλε το «Ζορμπά» να παίζει από το κινητό του, και αυθόρμητα, πιαστήκαμε όλοι χέρι-χέρι και βρεθήκαμε να χορεύουμε στη μέση της πλατείας. Οι Γάλλοι ξετρελάθηκαν και ανταπέδωσαν με κόρνες, χειροκροτήματα και φωτογραφήσεις. Κατά τις 11 το βράδυ επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, όπου και οι 24 μαζευτήκαμε σε ένα δωμάτιο και ξενυχτήσαμε παρέα, παίζοντας παντομίμα και συζητώντας μέχρι το ξημέρωμα- στις 6.

ΗΜΕΡΑ 4η

Άγρυπνοι και εξαντλημένοι, και άδειοι από ενέργεια, πήραμε το πρωινό μας, ετοιμάσαμε τις βαλίτσες μας και στις 7 που ήρθε το λεωφορείο, επιβιβαστήκαμε για το ταξίδι της επιστροφής προς τη Στουτγάρδη. Κάναμε μία ενδιάμεση στάση στην Χαϊδελβέργη , για πέντε ώρες. Ανεβήκαμε στο τελεφερίκ και επισκεφτήκαμε το φημισμένο κάστρο, που λόγω της θέσης του, προσφέρει υπέροχη θέα προς τα γραφικά σπίτια της περιοχής. Φάγαμε , αλλά τα νούντελς και τα κρεμμύδια, δεν με ξετρέλαναν. Το απόγευμα ήμασταν στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. Πάνω στο αεροπλάνο, σε έναν καθαρό και ασυννέφιαστο ουρανό, βλέπαμε να χάνονται κάτω από τα πόδια μας τα μέρη που είχαμε επισκεφτεί. Στις 11 το βράδυ ήμασταν στην Ελλάδα και με λεωφορείο πήραμε το δρόμο της επιστροφής . Ο αποχωρισμός από τους νέους φίλους που κάναμε ήταν συγκινητικός , γιατί τελείωνε μία καταπληκτική εμπειρία. Όταν κατά τις 4 τα χαράματα φτάσαμε στην Αλεξανδρούπολη, κατάλαβα ότι θα μου λείψουν όλα τα παιδιά που γνώρισα σε αυτό το ταξίδι?ήταν όλα αξιόλογα.Έχουμε όμως ορίσει ημερομηνίες επανένωσης , για να βρισκόμαστε και να θυμόμαστε τα παλιά. Μέχρι το Καλοκαίρι θα βρεθούμε στην Κομοτηνή και Ξάνθη.

Υ.Σ. Θα ήθελα, τέλος, να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν για να πραγματοποιήσω αυτό το ταξίδι που θα μου μείνει αξέχαστο σε όλη μου τη ζωή: Την κυρία Τρυφωνίδου που με παρότρυνε και τον κύριο Τσαπάνη για την πολύτιμη βοήθειά του.