ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΥΧΕΡΟΥ

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Please update your Flash Player to view content.

Ημερολόγιο ταξιδίου

Ευρετήριο Άρθρου
Ημέρα 2η
Ημέρα 3η
Ημέρα 4η
Όλες οι Σελίδες

ΗΜΕΡΑ 1η

Ήταν  8 το πρωί όταν ξεκίνησα για την Αλεξανδρούπολη, όπου ήταν το σημείο συνάντησης των μαθητών του Έβρου. Όλα τα παιδιά περίμεναν στο σταθμό του τρένου, με τις βαλίτσες τους και την αγωνία του ταξιδιού. Εκεί γνωριστήκαμε με τα παιδιά από την Ορεστιάδα και οι τέσσερις μας δεθήκαμε αρκετά, και αργότερα τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας. Διασχίζοντας τους υπόλοιπους νομούς στο δρόμο για Θεσ/νίκη, παραλαμβάναμε και άλλους μαθητές. Μέσα στο λεωφορείο, χαμός: γέλια, πλάκες, συζητήσεις. Ο ένας ρωτούσε τον άλλον για τη ζωή του, το σχολείο του, τα όνειρά του. Κατά τις 5 το απόγευμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Θεσ/νίκης. Για κάποιους θα ήταν η πρώτη φορά στο αεροπλάνο, και είχαν λίγο άγχος. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο, κάναμε τα ψώνια μας και επιβιβαστήκαμε. Καθώς το αεροπλάνο άρχισε να επιταχύνεται και υπό τον εκκωφαντικό θόρυβο των μηχανών, ένιωσα σαν να έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήμασταν στο αέρα και απομακρυνόμασταν από τα σπίτια μας, τους συγγενείς μας και τις οικογένειές μας.

Στουτγάρδη: Πολύ καθαρή πόλη, οργανωμένη, μεγάλη. Στο αεροδρόμιο μας παρέλαβε λεωφορείο που θα μας πήγαινε οδικώς στο Στρασβούργο. Μέχρι να φτάσουμε γνωριστήκαμε και με άλλα παιδιά της ομάδας . Παρόλο που ήταν 11 το βράδυ σαν φτάσαμε, με συγκλόνισε η ομορφιά της πόλης. Στο ξενοδοχείο έμεινα με το Νικόλα, το φίλο μου από την Ορεστιάδα, από τα καλύτερα παιδιά. Ήταν όλα καθαρά, με πολύ καλό σέρβις. Κουρασμένοι από το ταξίδι πέσαμε κατευθείαν για ύπνο.